„Futószalagon jönnek az érdeklődők” – Így indítottuk be a szlovák cégalapítással foglalkozó új ügyfelünk online rendszerét
A kihívás Krisztián azzal a céllal keresett meg, hogy végre legyen egy valóban megbízható szolgáltató a piacon azok számára, akik Szlovákiában szeretnének céget alapítani. Ebben a szegmensben sok a kókler, a bizalom pedig könnyen elveszhet – épp ezért volt...
30 új vendég már az első két hétben egy barber szalonnak – így építettünk kampányt mérhető eredménnyel
A kihívás A Hashtag Barber Székesfehérvár célja az volt, hogy új vendégeket szerezzen gyorsan és mérhető módon – egy olyan piacon, ahol naponta nyílnak új borbélyszalonok. A foglalási rendszerük külső oldalon működött, ezért a kampány legfontosabb technikai kihívása...
Hogyan hoztunk 9x-es megtérülést egy ruházati webshopnak már az első 2 hétben – Facebook hirdetésekkel
Cél A Droveez.hu egy friss, modern használt ruházati webshop, ahol a cél az volt, hogy már az indulástól profitábilisan tudjunk forgalmat vásárolni – lehetőleg gyorsan. Ehhez nem elég csak beindítani egy kampányt: tudatos célzással, pontos technikai beállításokkal és...
Hogyan töltöttük meg egy pszichológus naptárját 1 hónap alatt – minimális költségvetéssel
A kiindulási helyzet Kitti pszichológusként online tanácsadást kínál, és célja az volt, hogy gyorsan, de költséghatékonyan érje el azokat, akik valóban segítségre szorulnak – méghozzá országosan. 1. Lépés: Professzionális weboldal Mert mindennek az alapja egy...
5 tipp, hogyan optimalizáld a hirdetéseidet, ha nem akarod elverni a pénzed
A digitális hirdetéseknél sokan azt gondolják, hogy csak az nyer, akinek nagy a büdzséje.De ez nem igaz.A valódi előnyt az adja, aki jól optimalizál – vagyis tudja, mit csinál, és mitől lesz egy kampány tényleg eredményes. Ebben a cikkben hoztam 5 azonnal használható...
Top 5 marketing eszköz, amire minden vállalkozónak szüksége van
Elindítani egy vállalkozást? Nem nagy kunszt.Hatékonyan vevőt is szerezni? Na, az már más tészta.Ha fejlesztenél a vevőszerzésen vagy most vágsz bele valamilyen bizniszbe – legyen az Webshop vagy szolgáltatás alapú vállalkozás ..masszázs, fotózás, coaching,...
Megszereztem a Google Partner státuszt – Mit jelent ez Nektek?
Hatalmas örömmel jelentem be, hogy sikeresen megszereztem a Google Partner státuszt! Ez egy fontos mérföldkő a szakmai pályafutásomban, és egyben garancia arra, hogy ügyfeleim a lehető legjobb szolgáltatást kapják, amikor online hirdetéseikről van szó. De mit is...
Esküvői szolgáltató marketing – 22 ajánlatkérés az első két hétben
Rita, ex content manager, esküvői fotósként dolgozik, 2024 nyarán keresett meg. Mivel hatalmas a verseny a fotós piacon, ezért ma már nem elég esküvő kiállításokon részt venni és posztolgatni a csoportokban. Fő cél a 2025-re esküvőt szervező párok elérése és szezon...
Így töltöttük tele egy Fotóstúdió naptárját bérlőkkel
Regivel és Ádámmal az Insigno Studio tulajdonosaival az első megbeszélésen már megvolt a közös hang 🙂 Karácsonyi fotózás szezon előtt álltunk, a cél az volt, hogy az eddigi egyik legtöbb foglalásuk érkezzen és a lehető legtöbb új ügyfél is ismerje meg őket, lehetőleg...
Így töltöttük meg esküvőkkel egy szertartásvezető szezonját
Klára Esküvőszervező és szertartásvezetőként 2024 Januárban vette fel velem a kapcsolatot. Elmondta, hogy szeretné még az idei időpontjait esküvőkkel feltölteni. Már az első megbeszélés alkalmával kihívásnak éreztem, hogy még az idei szezonra jöjjenek az ifjú...
Most elárulom Neked a Marketing lényegét, amit én is használok
Most elárulom Neked a Marketing lényegét, amit én is alkalmazok, ha ezt megérted, azonnal lekörözöd a konkurenciát és soha többet nem fog gondot jelenteni a vevőszerzés. Képzeld el azt, hogy egy férfi kimegy az utcára és az első szembejövő nőt leszólítja majd...
Így töltöttük meg egy Masszőr/Access Bars kezelő naptárját
Évinek Marcaliban van üzlete. Amikor megkeresett elmondta, hogy bővítené vállalkozását, Budapesten is nyújtana szolgáltatást. Az első digitális marketing tanácsadás megbeszélésen csokorba szedtük a szolgáltatásait és megterveztük, hogy hogyan fogja ezt csomagban adni....
Nem minden szép weboldal hatékony, de minden hatékony weboldal szép
Egy weboldalnak első sorban nem csak szépnek és dizájnosnak, hanem marketing optimalizáltnak is kell lennie. Hiába szép egy...
Ceremóniamesternek marketingrendszer: 15 új megbízás az 1. hónapban
Zoltánt esküvői szolgáltatóként ismertem meg, ceremóniamesterként dolgozik. Amikor megkeresett elmondta, hogy egyre nagyobb piaci verseny és a jelenlegi háborús infláció miatt visszaestek az organikus vagy a tovább ajánlásból történő direkt megkeresei. Az első...
Esküvői fotós vevőszerző rendszer lépésről lépésre
Gabriella, aki esküvői fotósként dolgozik, 2022-ben felkeresett meg, mivel egyre inkább problémát jelentett számára, hogy nem kap elég megbízást. A verseny ezen a területen gigantikusan nagy, az érdeklődők gyakran inkább a konkurens fotósokhoz fordulnak a jobb...
Ilyen volt esküvői dj weboldal készítése
Az esküvőn való zeneszolgáltatás nem egyszerű hivatás. Nagyon nagy a felelősség az esküvői dj-k szemszögéből, épp úgy, mint bármely szolgáltatón. Mivel 12 éves korom óta kisebb-nagyobb kihagyásokkal dj zeneszolgáltatással foglalkozom, ezért ma bátran kijelenthető,...
Ilyen volt egy kismama fotós weboldal elkészítése
A kismama fotózás nem a legegyszerűbb feladat sem a fotós, sem a marketing kivitelező számára. Az elég nagy felelősséggel járó hivatáshoz nem elég egy sima weboldal. Barbi 2020-ban keresett meg azzal, hogy szeretné elindítani a fotós vállalkozását. Miután együtt...
5 hiba, amit ne kövess el weboldal tervezésnél
Induló vállalkozóknak tudom milyen nehéz a weboldal tervezés. Kihívás megítélni, hogy milyen weboldal szükséges a cégednek. A weboldal hiánya ma már olyan luxus, amit egy vállalkozó sem engedhet meg magának. Egy jó honlap az online marketing legfontosabb eleme. Lehet...
Facebook üzleti oldal vs. Weboldal
Lehet benned is felvetődött a kérdés, hogy a Facebook oldalt vagy Weboldalt üzemeltess inkább. A válasz és talán a kérdés is szerintem sokkal összetettebb annál, hogy ilyen egyértelműen lesarkítsuk ezt a dilemmát. A rövid válasz: Mindkettőt. Nézzünk egy tömör...
A jó bornak nem kell cégér?
A sikertelen "vállalkozók" tipikus szlogenje, amit szinte minden héten többször hallok, látok. Többen még a marketinghez fűződő tartalmakhoz is odaszokták tolni ezt a megjegyzést... A közmondás mögött az áll, hogy elvileg a jó terméket/szolgáltatást nem kell...