Zoltánt esküvői szolgáltatóként ismertem meg, ceremóniamesterként dolgozik.
Amikor megkeresett elmondta, hogy egyre nagyobb piaci verseny és a jelenlegi háborús infláció miatt visszaestek az organikus vagy a tovább ajánlásból történő direkt megkeresei.
Az első konzultáció alkalmával Zoltánnak még csak egy Facebook és Intagram üzleti oldala volt, ahol ugyan posztolt néhány dolgot, de az eddigi vevők továbbajánlásai által érkeztek csak hozzá a megbízások.
Ennek azonban az a problémája, hogy csak egyetlen csatornára támaszkodik, ami nagyon instabil alapot biztosít a további munkájához.
(Képet Dóri csinálta: esküvői fotózás )
#1 Ceremóniamester Weboldal tervezése
Miután átbeszéltük a Facebook oldal vs Weboldal közötti lehetőségeket, az első lépésként létrehoztuk a “görgetős” weboldalát, amelyet úgy terveztünk meg, hogy marketingorientált legyen. Azonban tudjuk, hogy egy jól tervezett weboldal önmagában még nem garantálja a vevőszerzést.
Milyen az a “görgetős” weboldal?
Tulajdonképpen egy fő oldalból álló honlap, aminek a vége kapcsolatfelvételi űrlappal zárul. A látogató végiggörget a rólunk résztől a szolgáltatásokon át a véleményekig.
Mivel egy szolgáltatásról beszélünk, amit ugyan annak a célközönségnek mutatunk meg, így nagyon jól tud működni ez a struktúra.
#2 Tartalom, imázs videó
Egy weboldal önmagában nem elég, még ha szép akkor sem… 🙂
Hogyan tovább?
Zoltánnak professzionális imázsvideó készült, amivel 100%-ra növekszik a szakértői státusza. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Aki ezt az egyet megérti sosem lesz gondja a vevőszerzéssel.
Az oldalán úgy kommunikáljuk a véleményeket, hogy reszponzív (mobilbarát) legyen ez a szakasz is.
Ajánlat kidolgozása
Zoltántól ifjú párok kérnek árajánlatot. Nem elég egy “csupasz e-mailben” elküldeni ezt válaszul nekik.
Az arculatba illően kidolgozott, gyönyörű pdf fáljban kommunikáljuk az együttműködés előnyeit. Zoltán kiváló visszautasíthatatlan ajánlta magába foglalja a násznép koordinálása, programok felkonferálása, levezetésén túl a közösen megírt forgatókönyvet és a segítdanyagok biztosítását is.
#3 Hirdetések
Van egy weboldalunk, remélhetőleg hasznos tartalommal marketing optimalizáltan összerakva.
Azért írom, hogy remélhetőleg, mert TESZT A LELKE MINDENNEK. A tesztelést követően mindig optimalizálni kell. Szuper eszköz a Google Analitycs mérési struktúra kidolgozásán túl a hotjar.com , ami képernyőfelvételeket és hőtérképet készít a látogatókról.
Google Ads
Google Ads hirdetéskezeléssel indítottunk januárban.
Az együttműködésünk első hónapja 15 új szerződést hozott Zoltánnak!
A szavak helyett beszéljen ez a Google Analytics képernyő fotó és Zoltán visszajelzése:
Innentől beszélhetünk vevőszerző weboldalról!!
Kapcsolatfelvételek weboldalból
2 hónap alatt 61 kapcsolatfelvétel!
Alexet az esküvői világból ismertem meg még évekkel ezelőtt. Első közös munkánk a weboldalam volt, amit szuperül megcsinált nekem és a mai napig kezeli és frissíti, hogy folyamatosan naprakész legyen.
Idén (2023-ban) jött el az ideje, hogy Google reklámozáson kezdtem gondolkozni.
Kikértem Alex segítségét és szakértelmét, mert én nem is értek hozzá, hogyan kellene azt beállítani és időm sem lenne napi rendszerességgel foglalkozni vele vagy optimalizálni.
Őszintén megmondom, hogy én azt gondoltam, hogy majd havi átlagban nézve 5-10 új megkeresést fog eredményezni ez számomra, de január 13-án indult el a „kampány”, ami szűk egy hónap alatt 15 leszerződött új megrendelést hozott, ami bőven felülmúlta minden elvárásom.
Alex lelkiismeretes és motivált ebben a világban!
Mindenkinek szívvel ajánlom őt és a munkáját.
Köszönök mindent Alex!
weboldal készítésre
kérj díjmentes árajánlatot