Regivel és Ádámmal az Insigno Studio tulajdonosaival az első megbeszélésen már megvolt a közös hang 🙂

Karácsonyi fotózás szezon előtt álltunk, a cél az volt, hogy az eddigi egyik legtöbb foglalásuk érkezzen és a lehető legtöbb új ügyfél is ismerje meg őket, lehetőleg sok új fotós is.

#1 Weboldal

Mert mindennek az alapja egy vevőszerző weboldal készítés

Ádámék a weboldalt maguknak csinálják, így módosításra kellett csak tennem javaslatot.

Ők is tudják, hogy mennyi eszközzel lehetne még maxolni, elindultunk a szerintem nagyon szép, letisztult stílusú weboldallal.

A weboldalon nagyon fontos volt kiemelni az összes előnyüket, pl.: asszisztencia szolgáltatás, törzsvásárlói kedvezmények.

A stúdió egyébként a környék legnagyobb holker (végtelen háttér) termével rendelkezik.

Fontos volt továbbá a fotózás háttereket megfelelően bemutatni a weboldalon, hiszen nem csak fotósok, hanem családosok is a célközönség részét képezi.

 

#2 Online hirdetés (PPC)

Alapos konkurencia és kulcsszókutatást követően Google Ads hirdetés keresőkampányok és a Google által akkoriban bevezetett Performance Max (teljesítmény maximalizálás) kampánytípus indítását javasoltam Nekik.

A teljesítmény maximalizáló kampánynak technikailag nagyon jó jeleket tudtunk adni, ez szuperül működött, hiszen hatalmas e-mail adatbázissal is tudtunk dolgozni.

A Performance Max kampánytípus a Google összes csatornáját használja és éri el a célközönséget.

  • YouTube
  • Display hálózat
  • Kereső hálózat
  • Gmail
  • Maps
  • Discovery

A PMAx célja, hogy a megadott konverziós célunkat maximalizálja a mesterséges intelligencia segítségével.

Tehát itt érvényes az, hogy minél több  konverziót mérünk, annál jobb.

Fontos volt a megfelelő mikrokonverzió mérőstruktúra setupolása is.

A Google-nak így lényegében teljesen szabad kezet adunk abban, hogy kinek, hol, mikor és milyen formában jeleníti meg a hirdetésünket 

Természetesen a kizárásokat technikailag itt is kell és lehet kezelni.

Az eredményről meséljen Ádám visszajelzése:

Oké, de akkor most mikor is vevőszerző egy weboldal?

 

Röviden: attól, hogy amikor megnyitják az ügyfelek a honlapot, akkor leszédülnek a székről olyan sebességgel tárcsáznak VAGY töltik ki a kapcsolatfelvételi űrlapot 🙂

 

Hosszabban pedig ebben a videóban kitérek rá :

Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod

vevőszerző

Weboldal készítés

releváns látogatók

Facebook  hirdetéskezelés

potenciális vásárlók

Google ads hirdetéskezelés

Stratégia a vevőszerzéshez

Digitális marketing tanácsadás