Regivel és Ádámmal az Insigno Studio tulajdonosaival az első megbeszélésen már megvolt a közös hang 🙂
Karácsonyi fotózás szezon előtt álltunk, a cél az volt, hogy az eddigi egyik legtöbb foglalásuk érkezzen és a lehető legtöbb új ügyfél is ismerje meg őket, lehetőleg sok új fotós is.
#1 Weboldal
Mert mindennek az alapja egy vevőszerző weboldal készítés
Ádámék a weboldalt maguknak csinálják, így módosításra kellett csak tennem javaslatot.
Ők is tudják, hogy mennyi eszközzel lehetne még maxolni, elindultunk a szerintem nagyon szép, letisztult stílusú weboldallal.
A weboldalon nagyon fontos volt kiemelni az összes előnyüket, pl.: asszisztencia szolgáltatás, törzsvásárlói kedvezmények.
A stúdió egyébként a környék legnagyobb holker (végtelen háttér) termével rendelkezik.
Fontos volt továbbá a fotózás háttereket megfelelően bemutatni a weboldalon, hiszen nem csak fotósok, hanem családosok is a célközönség részét képezi.
#2 Online hirdetés (PPC)
Alapos konkurencia és kulcsszókutatást követően Google Ads hirdetés keresőkampányok és a Google által akkoriban bevezetett Performance Max (teljesítmény maximalizálás) kampánytípus indítását javasoltam Nekik.
A teljesítmény maximalizáló kampánynak technikailag nagyon jó jeleket tudtunk adni, ez szuperül működött, hiszen hatalmas e-mail adatbázissal is tudtunk dolgozni.
A Performance Max kampánytípus a Google összes csatornáját használja és éri el a célközönséget.
- YouTube
- Display hálózat
- Kereső hálózat
- Gmail
- Maps
- Discovery
A PMAx célja, hogy a megadott konverziós célunkat maximalizálja a mesterséges intelligencia segítségével.
Tehát itt érvényes az, hogy minél több konverziót mérünk, annál jobb.
Fontos volt a megfelelő mikrokonverzió mérőstruktúra setupolása is.
A Google-nak így lényegében teljesen szabad kezet adunk abban, hogy kinek, hol, mikor és milyen formában jeleníti meg a hirdetésünket
Természetesen a kizárásokat technikailag itt is kell és lehet kezelni.
Az eredményről meséljen Ádám visszajelzése:
Oké, de akkor most mikor is vevőszerző egy weboldal?
Röviden: attól, hogy amikor megnyitják az ügyfelek a honlapot, akkor leszédülnek a székről olyan sebességgel tárcsáznak VAGY töltik ki a kapcsolatfelvételi űrlapot 🙂
Hosszabban pedig ebben a videóban kitérek rá :
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
vevőszerző
Weboldal készítés
releváns látogatók
Facebook hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás