visszajelzések
SIKERES ÜGYFELEIM

„Futószalagon jönnek az érdeklődők” – Így indítottuk be a szlovák cégalapítással foglalkozó új ügyfelünk online rendszerét
A kihívás Krisztián azzal a céllal keresett meg, hogy végre legyen egy valóban megbízható szolgáltató a piacon azok számára, akik Szlovákiában szeretnének céget alapítani. Ebben a szegmensben sok a kókler, a bizalom pedig könnyen elveszhet – épp ezért volt...
30 új vendég már az első két hétben egy barber szalonnak – így építettünk kampányt mérhető eredménnyel
A kihívás A Hashtag Barber Székesfehérvár célja az volt, hogy új vendégeket szerezzen gyorsan és mérhető módon – egy olyan piacon, ahol naponta nyílnak új borbélyszalonok. A foglalási rendszerük külső oldalon működött, ezért a kampány legfontosabb technikai kihívása...
Hogyan hoztunk 9x-es megtérülést egy ruházati webshopnak már az első 2 hétben – Facebook hirdetésekkel
Cél A Droveez.hu egy friss, modern használt ruházati webshop, ahol a cél az volt, hogy már az indulástól profitábilisan tudjunk forgalmat vásárolni – lehetőleg gyorsan. Ehhez nem elég csak beindítani egy kampányt: tudatos célzással, pontos technikai beállításokkal és...
Hogyan töltöttük meg egy pszichológus naptárját 1 hónap alatt – minimális költségvetéssel
A kiindulási helyzet Kitti pszichológusként online tanácsadást kínál, és célja az volt, hogy gyorsan, de költséghatékonyan érje el azokat, akik valóban segítségre szorulnak – méghozzá országosan. 1. Lépés: Professzionális weboldal Mert mindennek az alapja egy...
Esküvői szolgáltató marketing – 22 ajánlatkérés az első két hétben
Rita, ex content manager, esküvői fotósként dolgozik, 2024 nyarán keresett meg. Mivel hatalmas a verseny a fotós piacon, ezért ma már nem elég esküvő kiállításokon részt venni és posztolgatni a csoportokban. Fő cél a 2025-re esküvőt szervező párok elérése és szezon...
Így töltöttük tele egy Fotóstúdió naptárját bérlőkkel
Regivel és Ádámmal az Insigno Studio tulajdonosaival az első megbeszélésen már megvolt a közös hang 🙂 Karácsonyi fotózás szezon előtt álltunk, a cél az volt, hogy az eddigi egyik legtöbb foglalásuk érkezzen és a lehető legtöbb új ügyfél is ismerje meg őket, lehetőleg...
Így töltöttük meg esküvőkkel egy szertartásvezető szezonját
Klára Esküvőszervező és szertartásvezetőként 2024 Januárban vette fel velem a kapcsolatot. Elmondta, hogy szeretné még az idei időpontjait esküvőkkel feltölteni. Már az első megbeszélés alkalmával kihívásnak éreztem, hogy még az idei szezonra jöjjenek az ifjú...
Így töltöttük meg egy Masszőr/Access Bars kezelő naptárját
Évinek Marcaliban van üzlete. Amikor megkeresett elmondta, hogy bővítené vállalkozását, Budapesten is nyújtana szolgáltatást. Az első digitális marketing tanácsadás megbeszélésen csokorba szedtük a szolgáltatásait és megterveztük, hogy hogyan fogja ezt csomagban adni....
Ceremóniamesternek marketingrendszer: 15 új megbízás az 1. hónapban
Zoltánt esküvői szolgáltatóként ismertem meg, ceremóniamesterként dolgozik. Amikor megkeresett elmondta, hogy egyre nagyobb piaci verseny és a jelenlegi háborús infláció miatt visszaestek az organikus vagy a tovább ajánlásból történő direkt megkeresei. Az első...
Referenciáim
Ilyen weboldalakat építek
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás
releváns látogatók
Facebook + Instagram hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
vevőszerző
Weboldal készítés