Rita, ex content manager, esküvői fotósként dolgozik, 2024 nyarán keresett meg. Mivel hatalmas a verseny a fotós piacon, ezért ma már nem elég esküvő kiállításokon részt venni és posztolgatni a csoportokban.
Fő cél a 2025-re esküvőt szervező párok elérése és szezon feltöltése.
A verseny ezen a területen gigantikusan nagy, az érdeklődők gyakran inkább a konkurens fotósokhoz fordulnak a jobbnál jobb marketing megjelenése miatt.
Rita elmesélte, hogy a PPC Google Ads hirdetèskezelès tàvol àll tőle 🙂
Az első konzultáció számomra nagyon kellemes meglepetés volt. Ritkán keresnek meg ilyen jól felkészült és stabil marketing alapokkal rendelkező ügyfelek.
1. Lépés: weboldal
Aki érdeklődik nálam hirdetéskezelés iránt, első lépésként mindig a weboldalát nézem át. A hirdetésnek egyetlen dolgot kell „eladni” : A KATTINTÁST.
Ezt követően minden a weboldalon és az ajánlaton múlik.
Rita egy modern, letisztult, egységes szép weboldallal rendelkezik, így ezzel nem volt dolgunk.
Egy szép weboldal önmagában még nem vevőszerző, hiszen minden vevőszerző weboldal szép, de nem minden szép weboldal vevőszerző.
Ritával eléggé kimaxoltuk a sales és bizalomépítő elemeket . Az ügyfélmágnes weboldal minden elemének a vásárlást/kapcsolatfelvételt kell támogatni.
Fontos tehát elkerülni a gyakori weboldal tervezési hibákat.
A visszautasíthatatlan ajánlatodat, az arculatodat, a szakértelmedet, az ügyfeleiddel való kommunikációs stratégiát, a weboldalad megfelelő technikai működésének biztosítását, A TERMÉKET – és még sorolhatnám.. Te adod hozzá a közös sikerhez
2. Lépés: vevőszerző kommunikációs rendszer
Ritával könnyű dolgom volt. Amit javasoltam neki az induláshoz, azt másnapra megcsinálta.. (bár mondtam, hogy nem ússza meg ennyivel :)) )
Pl.: Videó a weboldalra, vélemények hiteles megjelenítésére eszköz, érzelmeken alapuló cselekvésre ösztönző gombok (CTA-k)
3. Lépés: Google Ads Hirdetések
Van egy weboldalunk, remélhetőleg hasznos tartalommal marketing optimalizáltan összerakva, amire ha látogatókat terelünk lefordulnak a székről olyan sebességgel tárcsáznak vagy töltik ki a kapcsolatfelvételi űrlapot :))
Azért írom, hogy remélhetőleg, mert TESZT A LELKE MINDENNEK. A tesztelést követően mindig optimalizálni kell.
Sokszor hangsúlyozom, hogy egy hirdetést nem elég „beállítani” és elindítani. Ezt a 2 éves kisfiam is megcsinálja. A lényegi rész ez után jön.
Google Ads
Határozottan Google keresőkampányok indítását javasoltam Ritának előre, hiszen bőven van rákeresés a legfőbb kulcsszavira.
Első optimalizálási folyamatként feltöltöttem az évek alatt összegyűjtött kizáró kulcsszólistámat
(pl „olcsó, szerződés, helyszínek”… nem fogok elárulni mindent azért 😉 )
Fontos volt figyelni ezen kívül a minőségi mutatókra. Miután a hirdetés relevanciát kimaxoltuk a megfelelő csoportokra bontva a kampányt a weboldallal kapcsolatos élményt és várható CTR-t (átkattintási arányt) is fel kellett tornáznunk, hogy olcsóbban tudjunk hirdetni – olcsóbb CPC-vel (kattintásonkénti költséggel) dolgozzunk, mint a versenytársak. Optimalizáltuk a HTML címsorokat és leírások kulcsszósűrűségét, valamint a képek alt text-it is.
A szavak helyett beszéljen ez a Google Analytics képernyőfotó és Rita esküvői fotós visszajelzése:
Kapcsolatfelvételek weboldalból
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás
releváns látogatók
Facebook + Instagram hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
vevőszerző
Weboldal készítés