Egy weboldalnak első sorban nem csak szépnek és dizájnosnak, hanem marketing optimalizáltnak is kell lennie.
Hiába szép egy weboldal, ha nincsenek rendben bizonyos sales elemek..
A leggyakoribb hiányosság maga az ígéret. Tehát nem beszéltek arról, hogy milyen eredménye lesz a szolgáltatásodnak az ügyfél életében
A második leggyakoribb hiányosságág pedig a megfelelő RÓLAM rész. Egy gyors tipp ide, az senkit sem érdekel, hogy mikor születtél és mikor alapítottad a céget 😉 itt a vevőről írj, ne is magadról…
Nagyon személyközpontú a mai marketing, elengedhetetlen, hogy a művi stock fotók helyett legyenek fent élettel teli reális képek és rólad is, akár munka közben, vagy elégededett ügyfelekkel
Aztán azok a bizonyos CTA-k hiánya, amiről már sokat beszéltem vagy ha túl sok és felesleges információt kérsz be rögtön az első kapcsolatfelvételnél az űrlapon, vagy ha úgy kezdődik a főoldalad, hogy üdvözöllek a weboldalamon.
De akkor sincs rendben, ha nincsenek VAGY NEM HITELESEN KOMMUNIKÁLOD A VÉLEMÉNYEKET vagy nem kommunikálsz a pozíciódról- arról, hogy miben vagy az első, az egyetlen, a leg… tehát kiknek szól a szolgáltatásod és kiknek nem!!
Ha nincsenek fent megfelelő helyen fotók, sztorik
Grafikonok, táblázatok
Tudományos elismerés,
Tehát Látványos demonstrácók.. BIZONYÍTÉKOK ARRÓL, HOGY HOGYAN MŰKÖDIK AZ AMIT KÍNÁLSZ
És itt még sorolhatnám reggelig, és fogom is, de ahhoz kövess be
Vagy írj a setleralex.hu űrlapon, Gyere velem és maxold ki a weboldalad teljesítményét