Évinek Marcaliban van üzlete. Amikor megkeresett elmondta, hogy bővítené vállalkozását, Budapesten is nyújtana szolgáltatást.
Az első digitális marketing tanácsadás megbeszélésen csokorba szedtük a szolgáltatásait és megterveztük, hogy hogyan fogja ezt csomagban adni.
(Masszázs, Doterra olaj, Access Bars stresszkezelés, Herbalife táplálékkiegészítők, állapotfelmérés, Access Bars tanfolyam stb..).
Nos, bevallom a mai napig nem jutottunk el oda, hogy ezt az „Éveri” csomagot véglegesítsük, mivel az első félévben úgy megrohamozták az ügyfelek, hogy egyszerűen nincs ideje a várólistáján kívül bármivel is foglalkozni.
Röviden az Access bars kezelésről: Ez egy gyengéd érintéses energetikai testkezelés, mely során a kezelő érinti a fejeden azt a bizonyos 32 pontot, Te csak relaxálsz és befogadsz! Kiváló technika szorongás, stressz, figyelemzavar ellen.
#1 Weboldal
A jelenlegi magnetbalansz.hu oldala a Marcali üzletről szól, ezért azt tanácsoltam neki, hogy csináljunk új weboldalt Bp és vonzáskörzetére optimalizálva, így született az everi.hu
Évi a weboldal elkészülte előtt marketing orientált, szolgáltatás fotózáson vett részt.
A telefonos kép nem elég, a képeken ki kell emelkednie azoknak az attribútumoknak, amelyek a szolgáltatásodat és annak értékeit reprezentálják, amikre a célközönséged vágyik!
Elindítottuk a videós csatornáját is Tiktokon, amikben Ő beszél a kezelésről, nem csak ír.
Az egyik legjobban teljesítő kreatív
#2 Tartalom, PPC
Az első hónapokban Google Ads és Meta kampányokkal (Facebook, Instagram) indultunk.
Először mindenképpen információgyűjtés és tesztelés a cél: melyik célközönség, melyik kulcsszavak hogyan teljesítenek. Milyen kreatívok működnek ezekkel a legjobban.
Google Ads hirdetéskezelés szinten DSA kampánnyal, META-n pedig traffic kampányokkal indultunk.
Hamar kiderült, hogy Access Bars szolgáltatása lesz a „sztár” termék.
Mivel ezen van a legnagyobb profit, erre mentünk tovább. (Hiszen tanfolyamokra is jelentkeznek a kezelést követően az ügyfelek szép számmal)
Képernyőfotó egyetlen hét eredményéről, új vendégek időpontkéréseiről.
#3 Teszt, teszt, teszt
A Google keresőben nem ilyen jellegű érintéses „spiri” masszázst keresnek a felhasználók, inkább általános svéd vagy hátmasszázst, így ennek a szolgáltatásnak a külön népszerűsítését egyenlőre elengedtük.
A META-n az első teszteket követően konverziós kampányokat készítettem (mikro konverziókra optimalizálva, Pl.: PageScroll, videók elindítása, kapcsolatfelvétel gomra kattintás). Mivel tudtam, hogy ez lesz az irány, a weboldal elkészültét követően már Google Tag Manager segítségével beállítottam Googe Analytics 4-ben a mikro – makro konverziókat, megfelelő mérési struktúrát.
Későbbiekben Blog bejegyzések hirdetéséből szépen generálódott a remarketing célközönség is, és jól teljesítettek az ebből létrehozott hasonmás kampányok is.
Ma (2024 márciusban) ott tartunk, hogy kikapcsoltam az összes kampányt, mert nem tud több új vendéget vállalni.
A szavak helyett beszéljen ez a Google Analytics képernyő fotó:
Kapcsolatfelvételek weboldalból
4,5 hónap alatt több, mint 116 kapcsolatfelvétel űrlapból plusz még a telefonos és privát megkereséseket nem számoltam!
Oké, de akkor most mikor is vevőszerző egy weboldal?
Röviden: attól, hogy amikor megnyitják az ügyfelek a honlapot, akkor leszédülnek a székről olyan sebességgel tárcsáznak VAGY töltik ki a kapcsolatfelvételi űrlapot 🙂
Hosszabban pedig ebben a videóban kitérek rá :
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás
releváns látogatók
Facebook + Instagram hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
vevőszerző
Weboldal készítés