visszajelzések
SIKERES ÜGYFELEIM
Így dupláztam meg a konverziók számát az egységnyi konverziós költség felezésével
A Másodállás Start kommunikációs és fejlesztési igazgatója, Zoltán 2025 tavaszán keresett meg, hogy szerinte többet is ki lehetne hozni az akkor (ország egyik leghangosabb) marketing ügynökség által kezelt digitális hirdetéseiből. Az első díjmentes konzultáción már...
Ezzel a beállítással átlagosan 6x jobb eredményt hoznak a a Facebook hirdetéseim
Sokan még mindig úgy indítanak Facebook hirdetéseket, mintha 2018-at írnánk. Beállítanak egy forgalom típusú kampányt, céloznak néhány érdeklődési körre, majd várják a csodát. De a Meta hirdetési rendszere mára sokkal fejlettebb — és ha okosan használod, magától...
„Futószalagon jönnek az érdeklődők” – Így indítottuk be a szlovák cégalapítással foglalkozó új ügyfelünk online rendszerét
A kihívás Krisztián azzal a céllal keresett meg, hogy végre legyen egy valóban megbízható szolgáltató a piacon azok számára, akik Szlovákiában szeretnének céget alapítani. Ebben a szegmensben sok a kókler, a bizalom pedig könnyen elveszhet – épp ezért volt...
30 új vendég már az első két hétben egy barber szalonnak – így építettünk kampányt mérhető eredménnyel
A kihívás A Hashtag Barber Székesfehérvár célja az volt, hogy új vendégeket szerezzen gyorsan és mérhető módon – egy olyan piacon, ahol naponta nyílnak új borbélyszalonok. A foglalási rendszerük külső oldalon működött, ezért a kampány legfontosabb technikai kihívása...
Hogyan hoztunk 9x-es megtérülést egy ruházati webshopnak már az első 2 hétben – Facebook hirdetésekkel
Cél A Droveez.hu egy friss, modern használt ruházati webshop, ahol a cél az volt, hogy már az indulástól profitábilisan tudjunk forgalmat vásárolni – lehetőleg gyorsan. Ehhez nem elég csak beindítani egy kampányt: tudatos célzással, pontos technikai beállításokkal és...
Hogyan töltöttük meg egy pszichológus naptárját 1 hónap alatt – minimális költségvetéssel
A kiindulási helyzet Kitti pszichológusként online tanácsadást kínál, és célja az volt, hogy gyorsan, de költséghatékonyan érje el azokat, akik valóban segítségre szorulnak – méghozzá országosan. 1. Lépés: Professzionális weboldal Mert mindennek az alapja egy...
Esküvői szolgáltató marketing – 22 ajánlatkérés az első két hétben
Rita, ex content manager, esküvői fotósként dolgozik, 2024 nyarán keresett meg. Mivel hatalmas a verseny a fotós piacon, ezért ma már nem elég esküvő kiállításokon részt venni és posztolgatni a csoportokban. Fő cél a 2025-re esküvőt szervező párok elérése és szezon...
Így töltöttük tele egy Fotóstúdió naptárját bérlőkkel
Regivel és Ádámmal az Insigno Studio tulajdonosaival az első megbeszélésen már megvolt a közös hang 🙂 Karácsonyi fotózás szezon előtt álltunk, a cél az volt, hogy az eddigi egyik legtöbb foglalásuk érkezzen és a lehető legtöbb új ügyfél is ismerje meg őket, lehetőleg...
Így töltöttük meg esküvőkkel egy szertartásvezető szezonját
Klára Esküvőszervező és szertartásvezetőként 2024 Januárban vette fel velem a kapcsolatot. Elmondta, hogy szeretné még az idei időpontjait esküvőkkel feltölteni. Már az első megbeszélés alkalmával kihívásnak éreztem, hogy még az idei szezonra jöjjenek az ifjú...
Referenciáim
Ilyen weboldalakat építek
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás
releváns látogatók
Facebook + Instagram hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
vevőszerző
Weboldal készítés