A kiindulási helyzet
Kitti pszichológusként online tanácsadást kínál, és célja az volt, hogy gyorsan, de költséghatékonyan érje el azokat, akik valóban segítségre szorulnak – méghozzá országosan.

1. Lépés: Professzionális weboldal
Mert mindennek az alapja egy vevőszerző weboldal készítés
Elsőként egy letisztult, bizalmat keltő, mobilra optimalizált weboldalt készítettünk, ahol az érdeklődők könnyen megtalálják:
-
a szolgáltatásokat,
-
a kapcsolatfelvételi űrlapot,
-
és a Kittiről szóló hiteles bemutatkozást.
https://kitticsaszarpszichologus.hu/
2. lépés: Google Ads kampány – szűken célozva, okosan indítva
Alapos konkurencia és kulcsszókutatást követően Google Ads hirdetés keresőkampányokkal indultunk.
A hirdetéseket csak az „online pszichológiai tanácsadás” szolgáltatásra készítettük el. Nem vittük túlzásba – inkább pontosan céloztunk:
-
Kattintás maximalizálás stratégiával kezdtük, hogy gyorsan adatot gyűjtsünk.
-
30 napon belül 30 konverzió (kitöltött űrlap) érkezett, így átálltunk konverzióalapú licitálásra (ez azért fontos, mert a Google innentől a hasonló viselkedésű felhasználókat célozza, és jobban optimalizálható a kampány).
-
Megyénként céloztunk, így csak azokat értük el, akik helyileg is relevánsak. Ez különösen akkor működik jól, ha az ország egészét szeretnénk lefedni, de a költségkeretet hatékonyan szeretnénk elosztani.
-
-
Több kifejezést tematikus hirdetéscsoportokra bontottuk (pl. szorongás, párkapcsolati problémák, önismeret stb.), hogy a hirdetések mindig pontosan illeszkedjenek a keresés szándékához.
-
Kitti már várólistás tanácsadást tervez
Ez az esettanulmány jól mutatja, hogy egy jól összerakott weboldal és célzott keresési kampány gyors és látványos eredményt tud hozni egy segítő szakmában dolgozó vállalkozónak.
Ezekkel a szolgáltatásokkal segítek nyereségesebbé tenni vállalkozásod
vevőszerző
Weboldal készítés
releváns látogatók
Facebook hirdetéskezelés
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
Stratégia a vevőszerzéshez
Digitális marketing tanácsadás