A sikertelen „vállalkozók” tipikus szlogenje, amit szinte minden héten többször hallok, látok.

Többen még a marketinghez fűződő tartalmakhoz is odaszokták tolni ezt a megjegyzést… A közmondás mögött az áll, hogy elvileg a jó terméket/szolgáltatást nem kell reklámozni, mivel eladja saját magát is. 🙂

Tényleg így van?

Lehet így volt 1970-ben, de jelen pillanatban 2020-at írunk.

weboldal készítés

Eladja saját magát egy termék/szolgáltatás?

 

Szolgáltatás vagy termék függő… egyébként naná, egy bizonyos ideig  és egy bizonyos szintig biztosan…
Tegyük fel van egy kis élelmiszerboltunk, virágüzletünk, kis fagyizónk a faluban vagy kisvárosban … Szuper, akkor bizony akár „szájhagyomány útján” is terjedhet a jó hírünk és igen jönni fognak a vevők, annyi jön, hogy az elején még jól is éljen a kis üzletünk.

Mi ezekben a közös?

Igen! Jól látod, helyi üzletek. Bár még itt is meglegyint minket a konkurencia szele. Mi van, ha ő reklámoz és bizony azt nagyon jól csinálja szuper online jelenléttel…?

Nos, ha úgy gondolod, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor ideje felkeresnem a konkurenciádat 😉

 

weboldal készítés

Nem is kérdés, kell a reklám

 

Annyi termékkel/szolgáltatás jön velünk szemben a mindennapokban, hogy bizony reklám nélkül nem is hallanánk róluk.

Ha nem hallanak rólunk miért vásárolnának? Bizony a marketingnek is régi története van. Amikor eljött az az idő, hogy nemcsak a helyieknek akartunk eladni (ugyanis elfogyott az a vevő „adatbázis lista”), hanem nagyobb célközönséghez eljuttatni a termékünket/szolgáltatásunkat, ott bizony el kellett már a marketing azon része, hogy legalább halljanak a termékünkről.

Eddig csak olyan „vállalkozótól” hallottam ezt kijelenteni, akinek üres a naptárja… 🙂

Nagyon erős verseny van ma már szinte minden piacon, a konkurencia is már komoly reklámokkal készül, így vallhatjuk azt a nézetet, hogy a “Jó bornak nem kell a cégér”, valójában utóbbit alkalmazva hamar be kell majd zárnunk a boltot.

A weboldal készítés

kérj ingyenes árajánlatot