Elindítani egy vállalkozást? Nem nagy kunszt.
Hatékonyan vevőt is szerezni? Na, az már más tészta.
Ha fejlesztenél a vevőszerzésen vagy most vágsz bele valamilyen bizniszbe – legyen az Webshop vagy szolgáltatás alapú vállalkozás ..masszázs, fotózás, coaching, kutyakozmetika vagy bármi más – akkor ez a tartalom aranyat ér neked.

#1 Weboldal. Igen, tényleg.

Tudom, sokan azt mondják: “jó lesz a Facebook oldal is indulásra”. Egy szintig biztos el fog vinni.
De hosszútávon nem lesz elég.. Attól függ, mi a célod? 
A weboldalad az online kirakatod.
Ott te vagy a főnök, nem az algoritmus.

Nem kell NASA-szintű cucc. Elég egy szép, letisztult oldal, amin rajta van ki vagy, miben vagy jó, és hogyan lehet elérni.

Ne feledd, minden hatékony weboldal szép, de nem minden szép weboldal hatékony, ezért menjünk is tovább.

#2 Forgalomterelés a vevőszerzéshez

A legszebb weboldal is csak porosodik, ha senki nem talál rá. Ezért kell forgalmat terelni rá.

Két lehetőséged van:

  • Tanulsz egy kis Google Ads vagy Meta hirdetést – és figyelj, itt jön egy kis reklám, de nem véletlen:
    Pont erre csináltam a saját tanfolyamomat. Nem bullshit, nem unalmas PowerPoint – csak az, amit tényleg használnod kell, kezdőként is, bizonyítottan működő stratégiákkal.

  • Vagy kiszervezed valakinek, aki napi szinten ezzel foglalkozik. Én ebben Hivatalos Google Partnerként tudok segíteni a Google hirdetésekben és META (Facebook Instagram) kampánykezelésben

#3 Short form videó – a leggyorsabb bizalomépítő eszköz

A rövid videós tartalmak – TikTok, Reels, Shorts – ma már megkerülhetetlenek, ha el akarod érni a célközönséged.
Azért működnek ennyire jól, mert gyorsan átadnak egy érthető üzenetet, és azonnali kapcsolatot teremtenek – sokkal személyesebb, mint egy sima szöveges poszt.

Ráadásul ezek a platformok még mindig támogatják az organikus elérést, vagyis pénz nélkül is eljuthatsz új emberekhez.

Ha úgy érzed, hogy nincs meg benned az önbizalom, nem tudod, hogy mit mondj, vagy hogyan állj neki, ebben is tudok segíteni.
A videókészítés szolgáltatásom pont erre épül: támogatlak az ötleteléstől a forgatáson át egészen a vágásig – hogy a végeredmény valóban profin képviselje a márkád.

#4 Lézerpontos mérés, hogy ne csak találgass.

“Biztos a hirdetés nem jó” – mondják sokan. De hogy mire kattintottak, hol ment el a user?
Na, azt nem nézik.

Tényleg nem ördögtől való:

  • Google Analytics – alap, ingyenes, kötelező

  • Tag Manager – ha szeretnél könnyebben mérni pl gombkattintásokat, akkor ezzel köss be GA kódot

  • Hotjar – hogy tudd, merre kószálnak az emberek az oldaladon, ez a weboldaladról csinál hőtérképet és képernyőfelvételeket alátogatásokról.

Ha nem mérsz, csak tippelsz. És hát… tippelni a lottón is lehet, ott legalább nyersz néha. :))

#5 Szakértői tartalmak blogbejegyzések – SEO alapja

A blog nem halt ki.
Csak sokan rosszul használják.

Egy jól megírt blogcikk:

  • jön fel a Google-ben (ingyen forgalom!),

  • megmutatja, hogy értesz hozzá (szakértői státuszt épít),

  • és átterelheted róla a látogatót oda, ahol konvertál, hiszen elnyerted a bizalmát – pl. ajánlat, kapcsolatfelvétel, időpontfoglalás.

Tipp: írj úgy, mintha egy barátnak magyaráznád el a dolgot – pont úgy, ahogy most én neked.

potenciális vásárlók

Google ads hirdetéskezelés

releváns látogatók

Facebook + Instagram hirdetéskezelés

ügyfélbarát

Weboldal készítés

Metanulnád?

Online marketing kurzus