A digitális hirdetéseknél sokan azt gondolják, hogy csak az nyer, akinek nagy a büdzséje.
De ez nem igaz.
A valódi előnyt az adja, aki jól optimalizál – vagyis tudja, mit csinál, és mitől lesz egy kampány tényleg eredményes.
Ebben a cikkben hoztam 5 azonnal használható tippet, ami segít többet kihozni a kampányaidból kevesebb pénzből.

#1 Célozz okosabban – ne mindenkit akarj elérni
Ha azt mondod, hogy „mindenkinek jó a szolgáltatásom”, akkor az a baj, hogy senkit sem szólítasz meg igazán.
Szűkítsd a célzást azokra, akik nagy eséllyel konvertálnak.
Használj:
-
retargetinget (akik már jártak az oldaladon),
-
és lookalike közönséget (akik hasonlítanak a meglévő ügyfeleidre).
Ez nem csak pénzt spórol, de sokkal hatékonyabb is lesz.
#2 Ne tippelj – tesztelj!
Nem tudhatod előre, melyik kreatív vagy szöveg hozza a legjobb eredményt.
Ezért van az A/B tesztelés.
Tölts fel 2-3 verziót egy hirdetésből, és nézd meg, melyik húzza jobban.
Gyakran a videós hirdetések sokkal jobban teljesítenek, mint a sima képek – de ezt nem érzed meg, ki kell próbálni.
Én segítek Google hirdetésekben és META (Facebook Instagram) kampánykezelésben
#3 Ne hagyd, hogy az algoritmus költse el helyetted a pénzed
Túl sok kampány van, ahol az algoritmus kvázi szabad kezet kap. A vége?
—> Sok kattintás, kevés eredmény.
Állíts be max. CPC-t (azaz mennyit ér meg egy kattintás neked),
és konverzióra optimalizálj, ne minden esetben a kattintásra.
Mert attól, hogy valaki rákattintott, még nem biztos, hogy vásárol vagy időpontot foglal.
#4 Ha valami működik organikusan – hirdesd meg!
Volt már olyan posztod, ami organikusan jól teljesített?
Akkor ez a tökéletes alap egy fizetett kampányhoz.
Nem kell mindig nulláról új kreatívot gyártani – nézd meg, mit szeret a közönséged, és pörgesd meg hirdetésben.
Ez egy gyors, olcsó és jól működő trükk.
#5 Használd ki a remarketing és lead kampányokat
Ha valaki már járt nálad, ő jóval olcsóbban elérhető újra, mint egy teljesen ismeretlen felhasználó és már „bízik is benned”.
Remarketinggel emlékeztetheted őket magadra – lead kampányokkal pedig konkrét érdeklődőket gyűjthetsz, nem csak kattintásokat.
Ez az egyik legeredményesebb módja a költségcsökkentésnek hirdetési fiókban.
Ha nem akarod egyedül csinálni…
…akkor nem is kell.
Google Partnerként naponta kezelek olyan fiókokat, ahol a cél: minél több ügyfél, minél hatékonyabban.
Segítek:
-
átnézni, mit csinálsz jól vagy rosszul,
-
beállítani az alapokat profin,
-
vagy akár hosszú távon én kezelem a kampányaidat.
potenciális vásárlók
Google ads hirdetéskezelés
releváns látogatók
Facebook + Instagram hirdetéskezelés
ügyfélbarát
Weboldal készítés
Metanulnád?
Online marketing kurzus