A digitális hirdetéseknél sokan azt gondolják, hogy csak az nyer, akinek nagy a büdzséje.
De ez nem igaz.
A valódi előnyt az adja, aki jól optimalizál – vagyis tudja, mit csinál, és mitől lesz egy kampány tényleg eredményes.

Ebben a cikkben hoztam 5 azonnal használható tippet, ami segít többet kihozni a kampányaidból kevesebb pénzből.

#1 Célozz okosabban – ne mindenkit akarj elérni

Ha azt mondod, hogy „mindenkinek jó a szolgáltatásom”, akkor az a baj, hogy senkit sem szólítasz meg igazán.
Szűkítsd a célzást azokra, akik nagy eséllyel konvertálnak.
Használj:

  • retargetinget (akik már jártak az oldaladon),

  • és lookalike közönséget (akik hasonlítanak a meglévő ügyfeleidre).

Ez nem csak pénzt spórol, de sokkal hatékonyabb is lesz.

#2 Ne tippelj – tesztelj!

Nem tudhatod előre, melyik kreatív vagy szöveg hozza a legjobb eredményt.
Ezért van az A/B tesztelés.
Tölts fel 2-3 verziót egy hirdetésből, és nézd meg, melyik húzza jobban.

Gyakran a videós hirdetések sokkal jobban teljesítenek, mint a sima képek – de ezt nem érzed meg, ki kell próbálni.

Én segítek Google hirdetésekben és META (Facebook Instagram) kampánykezelésben

#3 Ne hagyd, hogy az algoritmus költse el helyetted a pénzed

Túl sok kampány van, ahol az algoritmus kvázi szabad kezet kap. A vége?
—> Sok kattintás, kevés eredmény.

Állíts be max. CPC-t (azaz mennyit ér meg egy kattintás neked),
és konverzióra optimalizálj, ne minden esetben a kattintásra.
Mert attól, hogy valaki rákattintott, még nem biztos, hogy vásárol vagy időpontot foglal.

weboldal készítés , weblap készítő , honlapkészítés

#4 Ha valami működik organikusan – hirdesd meg!

Volt már olyan posztod, ami organikusan jól teljesített?
Akkor ez a tökéletes alap egy fizetett kampányhoz.

Nem kell mindig nulláról új kreatívot gyártani – nézd meg, mit szeret a közönséged, és pörgesd meg hirdetésben.


Ez egy gyors, olcsó és jól működő trükk.

#5 Használd ki a remarketing és lead kampányokat

Ha valaki már járt nálad, ő jóval olcsóbban elérhető újra, mint egy teljesen ismeretlen felhasználó és már „bízik is benned”.
Remarketinggel emlékeztetheted őket magadra – lead kampányokkal pedig konkrét érdeklődőket gyűjthetsz, nem csak kattintásokat.

Ez az egyik legeredményesebb módja a költségcsökkentésnek hirdetési fiókban.

 

Ha nem akarod egyedül csinálni…

…akkor nem is kell.
Google Partnerként naponta kezelek olyan fiókokat, ahol a cél: minél több ügyfél, minél hatékonyabban.

Segítek:

  • átnézni, mit csinálsz jól vagy rosszul,

  • beállítani az alapokat profin,

  • vagy akár hosszú távon én kezelem a kampányaidat.

potenciális vásárlók

Google ads hirdetéskezelés

releváns látogatók

Facebook + Instagram hirdetéskezelés

ügyfélbarát

Weboldal készítés

Metanulnád?

Online marketing kurzus